7 תשובות
אני ממש אוהבת אותן לא מעריצה ממש אבל אוהבת
שואל השאלה:
מהמםם אני פשוט מתה שתהיה להן הערכה בארץ
מהמםם אני פשוט מתה שתהיה להן הערכה בארץ
כןן
^^נכון הן ממש אנדרייטד בארץ
פעם אהבתי אותן כשהיו להן שירים טובים עכשיו הן סתם גרועות
heyy i'm here
באותו הנושא: