אז לפני בערך חודש וחצי הזמנתי הזמנה ראשונה שלי מאתר depop. לפני זה שמעתי על אותו איזה שקניתי ממנה המלצות ואנשים שגם הזמינו מאותה אחת. אז בערך לפני חודש וחצי הזמנתי ממנה. במעקב הזמנה כתוב לי מעל חודש שהמשלוח נמצא בtransit- מסלול משלוח. ואיפה שאמור להתעדכן לי איפה המשלוח בדיפופ כתוב לי "Awaiting shippng זה הזמנה ראשונה שלי משם ואני לא יודעת מה לעשות ואני בכלל לא יודעת איפה החבילה שלי ומתי היא תגיע.