5 תשובות
זה בסדר זה יעיר אותך
זה מעיר ברמות ויתן לך הרבנ יותר כוח בהמשך היום
תשמעי תנסי אני אישיתי שונאת להתעורר מוקדם בשביל להתאמן זה הופך את זה לפחות כיף ואני סתם מחריכה את עצמי אבל תנסי יכול להיות שתאהבי אם קל לך להתעורר בבוקר
זה דווקא די מעיר
ולא חושבת שזה לא יזיק לך כל עוד לא תגזימי בכמה זמן ובאינטנסיביות של האימון
לא, לא להתאמן כשאת עייפה עד שאת מסדרת לעצמך סדר יום שמתחיל מוקדם, להיכנס לאימונים באפס אנרגיה יסכן אותך בפציעה, תנסי להתעורר בשעות מוקדמות לפרק זמן מסוים בהתאם לשעות שינה טובות וככה תהיי רגילה לקום בשעות האלו ולהיות מלאת אנרגיות.
4AM