9 תשובות
קצת ילדותי
היא די סבבה... לא ממש ילדותית, יותר כללית כזאתי
היא לא כל כך ילדותית אבל יש בה קטעים קצת ילדותיים היא סדרה סבבה
את ממש לא הכרת את העולם אם הם דאה אונלי יו נואו
למרות שאני לא כזה אוהבת בוקו נו לדעתי, היא לא ילדותית יש בה רעיונות ומסרים דיי עמוקים זה בעיקר המעריצים שלה הופכים אותה לילדותית .
זה נראה ממש ילדותי מבחינות טון אבל הסדרה טובה עם דמויות טובות לפי מה ששמעתי אבל אני פשוט שונא את הטון אז לא הנשכתי את הסדרה
לא ילדותי.
לדעתי היא לא ילדותית
אני ממש אוהבת את הסדרה הזאת ואפשר להבין לפי התמונה שלי
בכל מקרה אני לא אוהבת את הסדרה הזאת סתם
באמת יש בה הרבה מעבר , לפחות ככה אני מרגישה
ואני חושבת שבעונות הבאות העלילה תקבל יותר "משמעות" כביכול (אם הבנת)
אבל יש המון מבוגרים שצופים בזה..
אני ממש אוהבת את הסדרה הזאת ואפשר להבין לפי התמונה שלי
בכל מקרה אני לא אוהבת את הסדרה הזאת סתם
באמת יש בה הרבה מעבר , לפחות ככה אני מרגישה
ואני חושבת שבעונות הבאות העלילה תקבל יותר "משמעות" כביכול (אם הבנת)
אבל יש המון מבוגרים שצופים בזה..
עונות 1-4 הן די ילדותיות אבל החל מעונה 5 הכל יקבל טון מבוגר יותר