4 תשובות
אני עוד בקורס בכלל אבל באתי לאחל בהצלחה!!! בלי לחץ
שטויות, עברת כבר את כל זה ואת יודעת מה את עושה
הנהג/המתנדבים האחרים תמיד שם להעיר לך בקטע בונה כשצריך, אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
תודה!! האמתי שאני לא כזה בלחץ אבל טיפים אף פעם לא יזיקו :)
אנונימית
הכי חשוב להשאיר את הלחץ בבית
להבין שאת מסוגלת ועשית את זה בטח 2828 פעם איתו. אין סיבה שלא תצליחי בלעדיו.
בהצלחהה