7 תשובות
יש המון שעוברים לגור לבד בגיל 18, לא מוזר בכלל
אם את מספיק עצמאית אז לא
קצת
תשמעי זה לא מוזר אבל זה ביזבוז רציני שעדיף לחסוך ולא נראה לי שהמשכורות של הצבא יכסו את ההשכרה
את יכולה גם להיות חיילת בודדת, והצבא יסייע לך עם מקום מגורים.
משכורת של צבא בקושי מכסה משהו יהיה לך קשה זה לדאוג גם לאכול לעצמך זה פי כמה הוצאות
לא נראלי שאת תרצי את זה שתיהיי בת 18. זה לא מוזר כי אם את רוצה ויש לך את הכסף לשכור דירה אז אין באמת בעיה אבל את תרצי את העזרה מההורים שלך שתתגייסי. צבא זה קשה ומתיש ואת כל השבוע תחשבי על כמה את רוצה להגיע הביתה לחדר שלך ולאוכל של ההורים שלך, זה יהיה לך חסר
באותו הנושא: