5 תשובות
כן
בתכלס לא משנה איך זה מרגיש. רוב המגפות עוברות אחרי שנתיים שלוש (יכול להיות שזה יהיה פחות כי הרפואה מתקדמת)
הלוואי באמת לצאת מהתקופה הזאת
לא כולכך
עוד מעט בא משהו חדש יותר חזק חכה
באותו הנושא: