התחברות הרשמה

7500 ברוטו זה שכר סבבה ?

2 במרץ 2021, 18:25
לימודים אקדמייםחיפוש עבודהחוקי עבודה    
תשובה אחת
תלוי למי. אם את גרה לבד זה אחלה.
אנונימית
באותו הנושא:
מה לפי דעתכם שכר חודשי ברוטו סבבה לגיל 20 21?
43,000 ברוטו זה קצת ל2 ההורים?
ההבדל בין שכר ברוטו לנטו? שכר 9000 ברוטו מה זה אומר?
בערך 65k ברוטו שני ההורים זה סבבה?
מה זה אומר ברוטו ומה זה אומר נטו?
20,000 שקל בחודש (ברוטו) 15,000 נטו, זה טוב?
מה זה ברוטו ונטו נגיד השכר שלי ברוטו 400 ונטו 200
שווה לעבוד בזבל בשביל 14000 בחודש (ברוטו)?
אם ההורים שלי מרוויחים ביחד בערך 60 אלף שקל בחודש (ברוטו) זה נחשב בעשיריון העליון?
מה אתם מעדיפים נרוטו או ברוטו? אני נרוטו
מה זה ברוטו ונטו?