8 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
לבחור שיר ולהפעיל זהו לאט לאט את יכולה לעשות פלייליסיטים משלכם
אני אסביר על דברים רגילים, וטם מישהו ירצה עזרה במשהו, תפנו אליי בפרטי כי לא אראה את השאלה שלכם כאן.

אז באופן כללי, אם בא לכן לחפש שיר/זמר/להקה/אלבום אתן הולכות לזכוכית מגדלת, שנמצאת בסרגל התחתון. ומחפשות שם.

יש לכן את עמוד הבית, שם אפשר למצוא (אם אתן משתמשות בספוט כבר זמן דיי, אפשר למצוא שם שירים שמתאימים לכן... ואת הדברים האחרונים שהקשבתם להם)

ויש גם את הסיפרייה שלך.
שם תוכלי למצוא את השירים שאהב, פלייליסטים שייצרת או שאת עוקבת אחריהם. תוכלי למצוא אומנים שאת עוקבת אחריהם (זה בדפים שונים, אם תיסתכלו למעלה תיראו פלייליסטים, אומנים ואלבומים)
ותמצאו גם אלבומים ששמרתן דם.

אם אתן אוהבות שיר, תוכלו לילחוץ על הלב שנמצא לייד השיר וזה יעביר אותו לתקייה של "השירים שאהבתם"
אה כן זה כי אין לך פרימיום
שואל השאלה:
מה זה אומר פרימיום?
אנונימית
את בעקרון יוצרת פלייליסטיפ עם שירים שאהבת
מה זאת אומרת איך משתמשים?
אני משתמשת בספוטיפיי פרימיום כבר שנה ויותר... אבל אני לא מבינה מה השאלה.
תפרקי למה שאת צריכה לדעת ואגיב
שואל השאלה:
אבל זה משמיע לי רק חלק מהשיר
אנונימית