התחברות הרשמה

אני ממש מרגישה את השקדים שלי מציקים כזה אבל אין לי כאב גרון יש לי רק הרגשה כזו וליחה מה זה יכול להיות?

2 במרץ 2021, 14:54
גרוןרוק    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יכול להיות שנופלים לי השקדים בגרון תמיד אני משתהל ויוצא לי שקדים מה לעשות?
אני מרגישה כמו אבן בגרון בצד ימין בשקד וכשאני מסובבת את הראש אני מרגישה דקירות באיזור בגרון בצד ימין
כל היום אכלתי תפוח ו4 שקדים אני מרגישה שלא הייתי צריכה לאכול את השקדים:(
יש לי סימנים לבנים על השקד (בגרון) והגרון כואב לי (אין לי חום) מה זה אומר?
לחברה שלי יש משהו לבן גדול בגרון ליד השקדים
אם אני נוגע בגולות של השקדים בגרון יקרה משהו?
כואב לי הגרון בטירוף(נראה לי השקדים שלי התנפחו) עזרהה
כואב לי הגרון ממש! ברמה שאני לא יכולה לדבר כי אני מרגישה משהו כזה בגרון וזה ממש מציק וכואב
אני מרגישה שיש לי משהו שתקוע בגרון יכול להיות שזה דלקת שקדים?
אני כבר שעה מרגישה צורך כזה לגרד בתוך הגרון , מה לעשות זה ממש מציק ?
מרגישה שכזה מציק לי בגרון לקחת סטרפסילס?