תשובה אחת
בעיקרון זאת לא מחמאה כי מין של בן אדם לא אמור להיות תוכנה מסוימת, אבל אם כן מתייחסים לזה כתכונה, את גברה, את אחוקית, את חזקה ואת כמו אחות בעיקרון