התחברות
הרשמה
עשיתי חיסון שני אני יכול ללכת לחדר כושר והכל או שצריך עכשיו לחכות שבוע לקבלת הפנקס?
אני יכול לכשות מה שבאלי עכשיו?
2 במרץ 2021, 14:23
חדר כושר
אימוני כושר
שרירים
חיסונים
אימון גופני
2 תשובות
אתה צריך לחכות שבוע לאחר קבלת המנה השניה ואז להוציא תעודת מתחסן.
ו
ואהבת לרעך כמוך❤
לחכות שבוע לפנקס ורק אז
G
Gamergirl
באותו הנושא:
אתמול עשיתי חיסונים וממש כואבות לי הידיים שעשיתי בהן חיסון מה לעשות כדי שזה יעבור??
אם אני לא יכול לעשות חיסון (בן 14.5) ופותחים את החדר כושר אני לא יכול ללכת ?
היום עשיתי חיסון פפילומה וחיסון טטנוס
עשיתי היום חיסון פפילומה.. ללכת מחר לבית ספר?
אם אני מתחסנת במוצש חיסון שני אני יכולה לבוא בראשון לחדר כושר?
אני יכול ללכת לחדר כושר אחרי חיסון?
אם אני בן 15 אני יכול ללכת לחדר כושר כי אפשר לעשות חיסון רק מגיל 16
אם עשיתי רק את המנה הראשונה של החיסון אוכל להכנס לחדר כושר/קניון?
עשיתי אתמול חיסונים ב2 ידיים ועכשיו כואב לי ממש הידיים כדאי ללכת לבצפר?
עשיתי חיסון ( קורונה ) והלכה לי היד של השמחות זה היום השני , מה עושים?
תגידו אפשר ללכת לקניון גם אם לא עשיתי חיסון ?