10 תשובות
אין לי כוחות כבר...
לא אומרים את זה אותו הדבר אתם יודעים את זה טוב מאוד, גם באנגלית אומרים nigerian
שואל השאלה:
האמת לא ידעתי

אגע ומה ההבדל זו אותה מילה?
לא, אדם ניגרי (מהמדינה ניגריה), זה כמו להגיד על אדם שהוא ישראלי
המילה השנייה, אומרים אחרת (אסור לומר אותה), והמשמעות שלה היא מזלזלת וגזענית
זו לא אותה מילה, לא מאייתים ולא אומרים אותה באותה צורה
המילה ניגר (ניגה) יכול להיות שהיא באה מהמילה ניגרי (איש מניגריה)
ויכול להיות שהיא באה מהמילה ניגוס (negusׂ) באמהרית- ניגוס זה תואר אצולה של שחורים
ה"אדונים" הפכו מילה שמתארת שחורים כאנשים נעלים למילה שמתארת אנשים נחותים, עבדים
^ חחח לא
זה הגיע מהמילה נגרו שזה שחור בלטינית
אפרו אמריקאים ממציאים הרבה דברים כי הם מחפשים זהות הם גם אומרים שהאינדיאנים היו שחורים וגם שהערבים והאסייתים היו שחורים במקור
וחלק מהם אומרים גם שהם הישראלים האמיתיים חח יש כמה מהם גם בארץ בדימונה
אחרי העבדות הם חיפשו זהות
אנונימית
אם את אומרת...
^כן כן זה מה שהרבה מהם אומרים
אנונימית
חוליו אין קשר לאתיופיה ולאמהרית תפסיקי להמציא דברים
ושואל השאלה אין קשר ניגרי זה עדה ניגר זה המילה האסורה והם בכלל לא נשמעות אותו הדבר
אנונימי
חחח זה מה שראיתי וואי