4 תשובות
כמובן שהוא לא יסתם, אני עשיתי עגילים לפני הרבה זמן ולאחר מספר חודשים הורדתי אותן ועד עכשיו יש לי עדיין *חורים באוזניים וזה לא נסתם ואני לא לובשת עגילים כבר מספר חודשים...
אה אז הוא יהיה בסדר הוא לא יסתם
שואל השאלה:
עשיתי אותו באוזן, עגיל שני
אם עברו כמה חודשים אז הוא לא יסתם כל כך מהר זה גם תלוי איפה