5 תשובות
לא
הספרים האלו והמחקרים האלו שגויים נקודה
אני לא רואה איך זה עזר לרפואה והציל חיים
את יכולה לקרוא אותם פשוט תהיי מודעת לזה שזה מעוות וגזעני ומאוד לא מוסרי ושגוי
לא, הניסויים של הנאצים עקרונית לא הביאו שום ערך מדעי ומשהו בעל תכלית אמיתית שתעזור לשפר איכות חיים של אנשים.
הם סתם התעללו באנשים וערכו ניסויים בבני אדם בלי לתת להם את חופש הבחירה של להשתתף או לא, לא הייתה אף תוצאה אמיתית מאף ניסוי שעזרה לנו.
זה יהיה שגוי, לא מוסרי ומזעזע, הידע הזה לא עזר לאנושות, תאמין או לא.
אלפי...לא, עשרות אלפי אנשים מתו לחינם בגלל הניסויים האכזריים האלה שבטח שלא תוכננו כראוי, ואני גם לא אתפלא אם חלקם המשיכו באותם ניסויים גם לאחר שהבינו שהם לא נכונים רק כדי להתעלל ביהודים.
שואל השאלה:
ברור שאתם צודקים, שזה היה פשוט התעללות בבני אדם.
אבל אותו רעיון (לפחות אחד מהם) כמו למי שנגד הצמחונות - כבר הרגו את הפרה הזאת, למה שאני לא אוכל אותה?
(ואני די בטוח שהמידע הזה כן הועיל, חלק מהמידע שלנו על פוריות וכאלה זה משם)
לא יודעת לגבי כל הנאצים אבל היו נאצים שעשו ניסויים רק כדי להתעלל באנשים ורק כי הם היו מוזרים כמו מנגלה