28 תשובות
שאין תקווה לדור. כי זה דור אחרון.
נורא
מה לעשות
לבריאות.
לא כל כך אכפת לי
צאו עליי.
אבל זה בסדר, רוב הילדים מתחילים לעשות את זה בגילים האלו..
אבל זה בסדר, רוב הילדים מתחילים לעשות את זה בגילים האלו..
בושה
אנונימית
איכותיים ביותר
שיבושם להם
זה הגיל שבו מתחילים בתכלס
זה הגיל שבו מתחילים בתכלס
זה בסדר, נובע מסקרנות כנראה
זה די טבעי, עם כמה שזה נשמע נורא.
בפרט עם החשיפה לתכנים שיש היום... הגיוני.
בפרט עם החשיפה לתכנים שיש היום... הגיוני.
סבבה
אני אפילו התחלתי לראות בגיל 11 כאילו מה לעשות נחשפתי לזה הרבה נחשפים לזה בגיל מוקדם ומתחילים לאבד את התמימות שלהם הרבה יותר מהר זאת המציאות היום זה דפוק אבל זו המציאות
אנונימית
אני בת 16 ובחיים לא ראיתי תחרא הזה, למה סתם להרוס את המוח
לא חושבת על זה כלום כי אני אחת כזאת והתחלתי גם לפני ואני כן כועסת על עצמי באיזשהו מקום אבל מצד שני הכול בסדר וזה מסקרן ואם יודעים להבין שזה לא אמיתי וזה לא ככה באמת אז הכול טוב
זה הגיל שכולם מתחילים בתכלס... גם כל מי שבתגובות ורשם איככ, מגעיל, שהדור שלנו התדרדר וכו.. יודע שכולם ככה גם ההורים שלנו וגם הסבים שלנו היו ככה בגילי 12-13 (אולי לא עם פ*רנו כי לא היה טלוויזיה אבל היו מגזינים, עיתונים, ועוד מלא דברים אחרים... זה דבר טבעי ביותר...
תחשבי על ככה שיש כל כך הרבה סרטים וסדרום עם..... שזה כבר לא כל כך משנה כי בסוף זה הכל בקבלה ואם קנית בסופר יותר מדי אתה במינוס ואז אתה מתאבד ואז אתה בגלגול הבא חוזר לגיל 12 ומתחיל לצפות בפ1רנו. אבל רציני עכשיו זה בסדר גמור
^^^^^^^^^קלקסה אני לא התחלתי בכלל אף פעם
יפה
אני בכלל בן 3
אני בכלל בן 3
^^אתה לא מאמין לי?
אי אפשר להאמין שיש אדם תמים כמוני
אי אפשר להאמין שיש אדם תמים כמוני
עצוב
שיהנו מה אכפת לי בסך הכל זה ידפוק אותם חבל
דוגרי? אני חושבת שהם מסכנים.
(משערת שאקבל מינוסים על התשובה הזו, אבל ביקשו שאכתוב מה אני חושבת)
(משערת שאקבל מינוסים על התשובה הזו, אבל ביקשו שאכתוב מה אני חושבת)
שזה לא העסק שלי.
שיהיה להם בכיף
זה לא טוב לדעתי
זה ממש לא מתאים תנצלו את הגיל לראות בובספוג חחח
זה דפוק לגמרי. עד גיל 16 לא ראיתי פורנו