6 תשובות
אני באותו מצב כמוך עם הזמן את תרצי להכיר אנשים אני גם מחכה ללהמשיך הלאה
אני בדיוק כמוך
אנונימית
את תמצאי יום אחד את המישהו שלך, לאקסית שלי היו כולכך הרבה שריטות ועדיין הצלחתי לקבל אותה איך שהיא ולרפא אותה. אם את תמצאי את המישהו הנכון אני בטוח שגם אותך יצליחו לרפא גם אם לא מהכול אז מהרוב. אם את רוצה לפרוק יותר אני כאן... בהצלחה
למי אכפת
תסתדרי לבד ותמצאי פתרון
אנונימית
ברגע שתשיגי ביטחון את תראי את השינוי
השריטות שלך לא הופכות אותך לפחות טובה או לשונה
לכולם יש שריטות אין לך מה לדאוג אנשים לא יפחדו ממך או יתרחקו ממך וגם אם כן יתרחקו ממך בגלל זה אז זה יותר טוב בשבילך, ככה תמצאי בדיוק את האנשים שמגיע לך
את לא צריכה לפחד מאנשים ומלהיפתח בפניהם
תזכרי שחיים רק פעם אחת ואם תהיי עסוקה בפחד וב"מה יקרה אם" ולא תעזי לעשות דברים את תצטערי על זה
לכולם יש שריטות,פשוט יש כאלה שלא מוכנים לקבל את זה וצריך למצוא את האלה שכן