12 תשובות
מזה עד כמה זה נורא ? מה הכוונה ?
למה שזה יהיה נורא
טופו זה טעים
מי שאומר שזה לא טעים לא יודע לתבל
מה הבעיה בזה חחח זה לא רק לטבעונים וזה מפוצץ ברזל וסידן בלי קשר
מה הבעיה
אם אתה אוכל רק את זה אז תהיה טבעוני אתה לא תרגיש כלום זה רק היה רשמי
כעיקרון ברור שזה נורא כי אתה תומך בתעשייה שמייצרת את אותם מוצרי החלב ואיך היא מייצרת אותם ? היא מתעללת בבעלי החיים שמהם החלב יוצא. אז כן זה נורא. השאלה היא איך אתה רואה את זה ? יש כאלה שיראו את זה גם כדרך חיים. אבל זה כבר שלך..
שואל השאלה:
זה לא שטופו טעים בפני עצמו, אבל לפעמים יש לזה שימושים בבישול והוא סופג טעמים
שואל השאלה:
חוץ מזה שטופו קיים 4000 שנה הרבה לפני הטבעונות
שואל השאלה:
כי יש סטיגמה שזה אוכל רק של טבעונים... בסין וביפן זה נפוץ ואין שם כמעט טבעונים ובכל מנה כמעט יש דגים, ביצים או חזיר...
זה לא נורא, טופו הרבה יותר בריא ממוצרים מהחי והוא מפוצץ בברזל סידן וחלבון
אין בעיה לאכול טופו גם אני אכלתי טופו לפני שנהייתי צמחונית ואני עדיין אוכלת מלא טופו
שואל השאלה:
זה ממש לא תחליף למוצרים מהחי