9 תשובות
לא.
I:
לא למה שזה יוריד
ממש לא
לא, זה משהו שאתה אוהב לעשות למה שיוריד?
אנונימית
בכלל בכלל לאא
ממש לא אני חושבת שזה אפילו מעלה
מעלה
מוריד ממש
מי אוהב אנשים שיודעים לכתוב
לא ,לדעתי זה ממש מגניב