10 תשובות
למה שיהיה דבר כזה מה זה אינסטגרם?
אנשים יתחילו להיות אובססיביים לעוקבים שלהם וזה פשוט ישכיח אצ זה שהמטרה של האתר היא לענות לאנשים ולעזור וכמובן גם לקבל עזרה
אנשים יתחילו להיות אובססיביים לעוקבים שלהם וזה פשוט ישכיח אצ זה שהמטרה של האתר היא לענות לאנשים ולעזור וכמובן גם לקבל עזרה
כי כל הקטע זה שהאתר הזה הוא אשכרה אתר טוב שלא מחפש פרסום ומפורסמים.
וטוב שאין עוקבים
וטוב שאין עוקבים
למה שתרצה לעקוב אחרי אנשים במה זה יעזור לך
וואלה זה נחמד
כי לא צריך את זה
זה אתר של שאלות ותשובות לא יוצרים פה תוכן
זה אתר של שאלות ותשובות לא יוצרים פה תוכן
זה לא המטרה של האתר
שואל השאלה:
המטרה שלדעתי כן צריך עוקבים היא שתוכל תמיד למצוא תשובות וכו'
המטרה שלדעתי כן צריך עוקבים היא שתוכל תמיד למצוא תשובות וכו'
אבל עוקבים סתם יגרום לפספוס המטרה של האתר.
אנחנו לא רוצים עוקבים כי זה יהרוס את סטיפס
אנחנו לא רוצים עוקבים כי זה יהרוס את סטיפס
יש פה חיפוש שאלות ואתה יכול לראות תשובות של משתמש שהוא קיבל עליהן פרח. עוקבים פחות מתאים לאתר כזה, זה אתר אנונימי של עזרה ויעוץ. איך יעזור פה עוקבים?
שואל השאלה:
וואלה צודק
וואלה צודק
באותו הנושא: