5 תשובות
את יכולה לפתח אותן בחנות צילום, זה הכי קל ויפה
חנות תמונות הכי קל וטוב
שואל השאלה:
ואיך עושים את זה?
סליחה שאני יוצאת סתומה אני בת 16 ובחיים לא עשיתי משהו כזה חחח
אנונימית
תעלי אותם למחשב רוב התמונות נשמרות בגוגל תמונות...
תשלחי במייל לעצמך/לזה שמדפיס את התמונות והוא יסדר את זה שם וידפיס