4 תשובות
טלגרם או פופקרן טיים.
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
רגע, איפה בטלגרם באיזה קבוצה?
האנימה של טסוקיהימה לא קיימת xd
ככה לפחות כל הפאנדום של נאסוורס טוענים, האנימה בכלל לא קשורה למשחק. אגב המשחק, יצא הטריילר לרימייק עם אנימציה מטורפת, עדיף כבר לחכות למשחק, אין לאנימה מה להציע.