14 תשובות
לא שקט.
שואל השאלה:
לפי דעתי, אלברט איינשטיין היה די טיפש. דרך אגב, אני במגמת פיזיקה, ואני כן מתעניין בנושא הזה.
אנונימי
מזאת אומרת לפי דעתך?! הוא היה גאון עובדתית
זה *לא *עניין של דעות
אנונימית
שואל השאלה:
"גאות עובדתית" חח, אלברט איינשטיין היה טיפש.
אנונימי
לא, אתה כנראה לא מכיר אותו
שואל השאלה:
הוא overrated
אנונימי
שואל השאלה:
יש אנשים עם מנת משכל גבוהה בהרבה משל איינשטיין, הוא בכלל לא כל כך חכם. אפילו די טיפש.
אנונימי
הכרת אותו שאתה אומר שהוא די טיפש??
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע את קורות החיים שלו, לעומת כל אלו שמגיבים כאן כנראה...
אנונימי
אז בוא תספר לנו למה הוא טיפש
אנונימית
נו בוא נראה, מר "יודע את כל קורות החיים של איינשטיין", למה הוא היה כל כך טיפש
לא איינשטיין באמת היה גאון והוא גם הוכיח את זה ואם אתה אומר שאתה יודע טוב יותר ממנו תסביר בבקשה את תורת היחסות שלו ואני יודעת את קורות החיים שלו יותר טוב כולל את המשפחה שלו
לאן נעלמת? אנחנו מחכים שתסביר לנו למה הוא היה טיפש