התחברות הרשמה

השעווה בזו שעם הגשר זה לא רעיל נכון מותר לשים ממש על השיינים ומתחת?

1 במרץ 2021, 17:36
גשר בשיניים    
3 תשובות
כן אפשר לשים על הקוביות
נ
נמשכת לאתיופים ;)
כן אפשר.
S
Simbaa
אפשר לשים
אני אישית לא שמתי בכלל כי זה הגעיל אותי בטירוף
ח
חושבת על כינוי..
באותו הנושא:
מותר לישון עם השעווה של הגשר?
בגבינה עם שעווה, מותר לאכול את השעווה גם?
מותר לעשות שעווה בשפם כשיש גשר?
איפה מוכרים את השעווה הזאת שאפשר להדביק על הגשר?אין לי איך להשיג מהרופא..
את השעווה של הגשר מדביקים על הקוביה?
אם בטעות בלעתי את השעווה של הגשר יקרה לי משהו?
מאיפה אני משיגה את השעווה הזאת של הגשר??
זה מסוכן שבלעתי את השעווה של הגשר
כמה זמן צריך לשים את השעווה על הגשר עד שמורידים??
מותר לאכול,לשתות,לצחצח שיניים ולישון עם שעווה בגשר?
נראה לכם לאכול שעווה זה רעיל?