40 תשובות
לא?
ממש לא
לא, אין קשר לגיל.
מה זה קשור לגיל
לא למה שזה יהיה
לא למה שזה יהיה
ממש לא. זה מידה מאוד יפה. אני מגיל 5 ככה
זה מאוד תלוי, אם הילד בא ממשפחה דתית או משפחה מסורתית אז לא, אבל אם הילד בא ממשפחה חילונית או סביבה חילונית אז כן..
אנונימית
יכול להיות אפילו חמוד לפעמים
ממש לא
ואפילו גורם לך להשמע בן אדם איכותי יותר
ואפילו גורם לך להשמע בן אדם איכותי יותר
לא.
ממש לא ובעזרת ה' שתזכה להגיד את זה לעוד 69 שנים
ברוך ה' שאתה בכלל בן 12
ברוך ה' שאתה בכלל בן 12
מה זה קשור לגיל?
זה אמונה
זה אמונה
לא, מה הקשר?
לא.. אני אומרת את זה אפילו בלי לחשוב
לא
אנונימי
לא משנה באיזה גיל זה פדחני נקודה
לא. אני לא אוהב את הצורת התבטאות הזו בכללי אבל זה לא קשור בכלל לגיל
^^ כן, כן ועוד פעם כן
אנונימית
בוודאי שלא. מאוד חשוב להלל את הקדוש ברוכו
ממש לא
זה לא פאדחני הכל טוב חחחחח
רוצה משהו באמת מפאדח?
כשהייתי בת 12 הייתי אומרת על כל דבר שני סמאללה(אני נבהלת מכל פיפס קטן) הופה כשהרמתי/הפלתי משהו וכפרה לכמה חברות
אז הכל טוב זה לא פאדחני^^^
רוצה משהו באמת מפאדח?
כשהייתי בת 12 הייתי אומרת על כל דבר שני סמאללה(אני נבהלת מכל פיפס קטן) הופה כשהרמתי/הפלתי משהו וכפרה לכמה חברות
אז הכל טוב זה לא פאדחני^^^
ממש לא
לא מה
אני אומרת את זה מכיתה א
אני אומרת את זה מכיתה א
לא, ממש לא, מה הבעיה להגיד ברוך השם ובעזרת השם בגיל 12? במה זה שונה מכל גיל אחר?
אותי זה ממש מעצבן שאומרים לי בעזרת השם כי כלום לא יקרה בעזרת אף אחד חוץ ממני
לא אני אומרת את זה כל הזמן
וללא בורא עולם שום דבר לא יקרה
וללא בורא עולם שום דבר לא יקרה
לול לא
אנונימי
לא
להגיד ברוך השם ובעזרת השם זה לא משהו לפי גיל, אבל תגיד את זה רק אם אתה מאמין, כי אם לא אתה פשוט יוצא צבוע
ממש לא
לא......
ממש לא
ממש לא
לא
מה זה קשור לגיל בכלל
מה זה קשור לגיל בכלל
לפי דעתי כן
מה פדחני
לא. למה שזה יהיה פדחני?
לא
באותו הנושא: