14 תשובות
800 אורגנית יש לציין זאת חברה של אמא שלי בגלל זה המחיר
500 ונראה לי אורגנית לא זוכרת
1000 אורגנית
שואל השאלה:
לקחו לי 1300 לקח 5 שעות היא הייתה מאוד יסודית נראה לי והשיער שלי לא ארוך במיוחד אבל מאוד מאוד עבה ומלא בדכ לוקח לה 4 שעות. נשמע מוגזם?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה בינתיים אני מרוצה :)
אנונימית
עשיתי החלקה בזול, 600 שקל אבל השיער שלי היה באורך קארה אבל החלקה ממש טובה ויחסית זולה
זאת שמעליי
כמה זמן החזיקה לך ההחלקה? אני חייהת ללכת לעשות כבר פשוט רוצה לדעת
אני איתה כבר שנה ומחזיקה מעולה.. חידשתי רק שורש
החלקות זולות לא בריאות
אצל מי עשית? מהמרכז דרום,
מירושלים
אץ את רוצה מספר או משהו דברי איתי בפרטי
סבבה תודה.