התחברות הרשמה

אלו שעשו הליקס עם מחט: ספרו חוויות בבקשה

6 בדצמבר 2012, 00:29
פירסינגעגיליםהליקסעגיל באוזןאףעגיל    
3 תשובות
כאב. מאוד!
r
remus lupin
עשיתי אצל פירסר עם מחט וזה לא כאב ואם היה לי מספיק כסף אני הייתי עושה עוד 50!
נ
נסיכה בלי כתר ? (לשחרר)
להיט פשוט להיט
אנונימי
באותו הנושא:
לכל מי שעשה הליקס...
מי שעשה - הליקס זה כואב? מ1-10?
לאלו שעשו הליקס :)
מי שעשה כאן הליקס כמה זמן בערך כאב לכם?
מישהו שעשה הליקס
יש פה מישהי\מישהו שעשו הליקס עם אקדח והכל היה בסדר?
יש כאן מישהוא שעשה סיאנס? אם כן ספרו חוויות
אתם יכולים לספר קצת חוויות/פדיחות/צחוקים וכו' שקרו לכם או לחברים שלכם בטיול שנתי? קיצר קצת חוויות מהטיולים השנתיים...
אם אני עשה באותו זמן הליקס טראגוס ולוב יהיה סיכון?
למי פה יש הליקס ובאיזה גיל הוא עשה והאם זה כאב בעשיית העגיל?
יש כאן כאלה שעשו הליקס עם אקדח או קליפס בקניון?