6 תשובות
זה כן קצת מוזר אבל אני לא חושב שלשליח יהיה איכפת
אתה עצלן אמיתי, אני גאה בך.
אני בוכה
בתכלס זה התפקיד של השליח אז למה לא
חחח זה קצת מוזר אבל לך על זה
מאוד
חחח זה גאוני