20 תשובות
הם צודקים
חבל שהם לא מראים את המדינות שמקנאות בנו על זה שיש לנו חיסונים
אנונימי
שואל השאלה:
איזה מקנאים אני מדבר בחול והם צוחקים עלי
איזה מקנאים אני מדבר בחול והם צוחקים עלי
אנונימי
מה אכפת לי מאנשים מטומטמים
לכו להתחסן אנשים
לכו להתחסן אנשים
זה מזעזע
שואל השאלה:
מה לכו להתחסן אני מרגיש מטומטם שהתחסנתי
מה לכו להתחסן אני מרגיש מטומטם שהתחסנתי
אנונימי
חחח הם יודעים מה הם אומרים
אנונימית
למה שתרגיש מטומטם?
אם אתה מעדיף להקשיב לכמה סטלנים מחול לבריאות
אני מעדיפה להקשיב למומחים שבאמת יודעים.
אם אתה מעדיף להקשיב לכמה סטלנים מחול לבריאות
אני מעדיפה להקשיב למומחים שבאמת יודעים.
שואל השאלה:
מה השם של המומחים האלה..?
בלה בלה בלה אישורים אישורים
יאללה בני אדם נותנים תאישורים בני אדם תאווי בצע רק כסף ושליטה זה מה שהם רוצים.
מה השם של המומחים האלה..?
בלה בלה בלה אישורים אישורים
יאללה בני אדם נותנים תאישורים בני אדם תאווי בצע רק כסף ושליטה זה מה שהם רוצים.
אנונימי
טוב
עצוב שבגלל שכמה מריצים על מתחסנים בדיחות אתה פתאום נגד החיסון.
תפתח עמוד שדרה
עצוב שבגלל שכמה מריצים על מתחסנים בדיחות אתה פתאום נגד החיסון.
תפתח עמוד שדרה
שואל השאלה:
וגם להפך את בגלל שכמה מתחסנים בעד החיסון
תפתחי עמוד שדרה טוב?
וגם להפך את בגלל שכמה מתחסנים בעד החיסון
תפתחי עמוד שדרה טוב?
אנונימי
אני בעד החיסון כי אני מעדיפה להקשיב למומחים, מדענים ורופאים, כלומר למי שבאמת יודעים.
אני מאמינה שבזכות החיסון נוכל לצאת מחרא מצב שאנחנו נמצאים כרגע.
לעומתך, הביטחון שלי לא עומד להתערער בגלל שכמה מריצים על המתחסנים בדיחות.
ואם זה אומר מבחינתך שאין לי עמוד שדרה לך תבדוק את ההגדרה לזה שוב.
דיי להתבכיין
אני מאמינה שבזכות החיסון נוכל לצאת מחרא מצב שאנחנו נמצאים כרגע.
לעומתך, הביטחון שלי לא עומד להתערער בגלל שכמה מריצים על המתחסנים בדיחות.
ואם זה אומר מבחינתך שאין לי עמוד שדרה לך תבדוק את ההגדרה לזה שוב.
דיי להתבכיין
שואל השאלה:
לא חזרנו לשגרה
לא הורדנו את המסיכות
לא ביטלנו את הסגרים
לא פתחו לנו את שדה התעופה
לא פתחנו את המשק
ממשלה זוועתית שקרנית
איזה שגרה???
לא מאמין כבר לאף אחד
5 מיליון מחוסנים מתוך 6 מיליון זכאים לחיסון, אוכלוסיות סיכון מחוסנות וכלום הכל כלום עבדו עלינו אין להם סיבה לסגור אותנו
מרגיש מטומטם שהשתתפתי בניסוי שלא שווה אגורה
לא חזרנו לשגרה
לא הורדנו את המסיכות
לא ביטלנו את הסגרים
לא פתחו לנו את שדה התעופה
לא פתחנו את המשק
ממשלה זוועתית שקרנית
איזה שגרה???
לא מאמין כבר לאף אחד
5 מיליון מחוסנים מתוך 6 מיליון זכאים לחיסון, אוכלוסיות סיכון מחוסנות וכלום הכל כלום עבדו עלינו אין להם סיבה לסגור אותנו
מרגיש מטומטם שהשתתפתי בניסוי שלא שווה אגורה
אנונימי
מחכים שתרד התחלואה
לאט לאט חוזרים לשגרה
אי אפשר לצפות שזה יקרה בשניה
לאט לאט חוזרים לשגרה
אי אפשר לצפות שזה יקרה בשניה
בסדר כשאנחנו נסיים עם הקורונה באפריל והם יסיימו רק בקיץ 2022 נדבר
חברה קחו פרופורציות זה מערכון סך הכל
ואני מתחסן מחר
ואני מתחסן מחר
אנונמי אתה מפגר צריך שהרבה אנשים יתחסנו בישביל שירד התחלאוה אבל יש אנשים מפגרים כמוך שאומרים בעולם צוחקים עלינו אז אני לא אתחסן
שיצחקו. אנחנו לא צריכים להתייחס. אני מרגישה טוב עם זה שאנחנו מחוסנים כי ככה בטוח יותר
אחות של פיקו^ גם מומחים ,מדענים ורופאים (כאלה שבאמת יודעים) מחוץ לארץ יוצאים נגד החיסון הזה ונגדו . הכי קל לבחור במה שנוח
שיצחקו.
גם אנחנו נצחק עליהם כשנצא ראשונים מהקורונה.
גם אנחנו נצחק עליהם כשנצא ראשונים מהקורונה.