6 תשובות
לא
לא
כן וואי ! מעניין מתי תצא העונה השנייה כבר!
מרקוס חתיך רצח
אנונימית
עוד לא, ממש רוצה לראות אבל אין לי זמן להתחיל
מרקוס חתיך למות ! והסדרה מהממת רק חבל שהם לא ביחד בסוף, היא הרגה לו את הלב פעם אחת היא הולכת ומתנשקת איתו ו*** ומחייכת אליו ומתחבקת איתו ודקה אחרי הולכת להאנטר(שאגב לא הבנתי מה מושך בו(להקיא)) היא ריסקה לו את הלב וגם אחרי שהיה איזשהו סיכוי שיהיו ביחד היא ברחה עם אוסטין לא הבנתי מה הקטע שלה!? זה נראה שהיא אוהבת אותו והיא פשוט משחקת בו