7 תשובות
נזם
תלוי מה יותר יתאים לך לדעתך
שואל השאלה:
נזםם
שואל השאלה:
יש לי כבר הליקס.
אז מה יהיה יותר יפה נזם או טראגוס
נראה לי נזם
נזם עדיף
ואני לא יודעת מה הלשון פניה שלכם אבל מאוד חשוב גם לעשות את העגיל עם מחט ולא אקדח, לעשות עגיל רפואי, לחטא עם מי מלח כל יום למשך שבועיים, ולשים את המשחה נגד אינפקציה אם נותנים לכם כל יום אחרי מקלחת למשך חמישה ימים, וכמובן לדאוג שהפירסינג לא יקבל מכות
נזם הרבה יותר מחמיא ולי אישית מאז שעשיתי נזם היה גלואפ ענקי