5 תשובות
תינוקות זה הדבר הכי חמודד:)
וואי כן מסכימה איתך אני פחות מתחברת לתינוקות
כאילו תלוי באיזה מצב, אם הם חמודים ושקטים וישנים זה חמוד
אם הם צורחים ובוכים ועושים בחיתול כל שניה אז זה מחרפן
תינוקת כן ילדים בגיל ארבע חמש זה סיוט
אני חושבת שתינוקות הם הדבר הכי טהור וחמוד בכל העולם