5 תשובות
כי הם לרוב גדלו על הדרך הזאת.
זה כמו שאנשים של פעם לא מבינים למה יש גייז.
זה כמו שאנשים של פעם לא מבינים למה יש גייז.
אני דווקא בעד שיוסיפו עוד 2 חודשים ללימודים העיקר שלא יהיה בזום
נורא!! כאילו לא למדתי מספיק כל התקופה הזאת
זה רק ליסודי מאריכים
אנונימית
שואל השאלה:
מי אמר שמוסיפים רק ליסודי?
מי אמר שמוסיפים רק ליסודי?
אנונימית
באותו הנושא: