5 תשובות
כי הם לרוב גדלו על הדרך הזאת.
זה כמו שאנשים של פעם לא מבינים למה יש גייז.
אני דווקא בעד שיוסיפו עוד 2 חודשים ללימודים העיקר שלא יהיה בזום
נורא!! כאילו לא למדתי מספיק כל התקופה הזאת
זה רק ליסודי מאריכים
אנונימית
שואל השאלה:
מי אמר שמוסיפים רק ליסודי?
אנונימית