6 תשובות
נאמצ'אקס?
אנונימי
בונים? לא ארנבים?
יש את ין יאנג יו
יש את ין יאנג יו
אני די בטוח שאתה מדבר על נאמצ'אקס.
אנונימי
אמאלה נאמצ'אקסס
שואל השאלה:
כןן, תודה לכולם!!!
כןן, תודה לכולם!!!
אנונימי
נאמצ'אקס
צפיתי בזה הרבה כשהייתי קטן, היה לי מצחיק ועכשיו זה דיי נוסטלגי
צפיתי בזה הרבה כשהייתי קטן, היה לי מצחיק ועכשיו זה דיי נוסטלגי