6 תשובות
נאמצ'אקס?
אנונימי
בונים? לא ארנבים?
יש את ין יאנג יו
אני די בטוח שאתה מדבר על נאמצ'אקס.
אנונימי
אמאלה נאמצ'אקסס
שואל השאלה:
כןן, תודה לכולם!!!
אנונימי
נאמצ'אקס

צפיתי בזה הרבה כשהייתי קטן, היה לי מצחיק ועכשיו זה דיי נוסטלגי