7 תשובות
קיבלת מחזור אז את מסכנה
שימי פד ותתקלחי
ותחליפי סדין
זה מחזור, לכי לשירותים תתקלחי טוב שימי פד על התחתונים תחליפי מצעים.
אין לך מה לפחד הכל טוב
תתקלחי ותחליפי מצעים, את המצעים הייתי אומרת לך לכבס אבל אם את לא יודעת איך עדיף לחכות שאימא שלך תתעורר ואם גם הכביסה לא תעזור תזרקי את המצעים, לא נורא.
אם זאת פעם ראשונה אני חושבת שזה בסדר להעיר את אימא שלך וחוץ מזה 11 וחצי אז זה לא כזה נורא...
ותירגעי הכל בסדר תנשמי זה קורה לכל אחת מתישהו בחיים
אנונימית
ואם זה מעודד אותך, לי זה קרה אצל חברה :)
קיבלת מחזור! קודם כל מזל טוב.
דבר שני אל תפחדי, הכל בסדר, זה אומר שאת יכולה ללדת בעתיד :)
לכי לשירותים ותשימי פד, לאחר מכן תלכי לחדר ותחליפי מצעים.
אחרי שאמא שלך/מישהי שאת סומכת עליה מגיעה לבית, תדברי איתה, היא תסביר לך יותר טוב ממני.
ושוב פעם מזל טוב אהובה!
לול מזל טוב ילדה... תגידי תודה שקיבלת עכשיו :)
שימי פד
ותחליפי מצעים ותתקלחי