התחברות
הרשמה
אני מתחילה שיחה עם מישהו
לרשום היי מה קורה?/היי מה קורה/ או היי עם 3 יודים?
28 בפברואר 2021, 11:29
התאהבות
שיחה
4 תשובות
היי, מה קורה?
me and myself
היי
ת
תחסמו אותי.
תכתבי לו יצאת מהים או שאתה רטוב בגללי
feels
^^^
בואנה את טובה
ה
הכי חתיך בארץ
באותו הנושא:
למה כשאני מתחילה שיחה עם בנים פה באתר השיחה נתקעת ואין איך להמשיך?
איך אני מתחילה שיחה עם מישהו?
אני היחידה שבודקת את הפרופיל לפני שאני מתחילה שיחה בצ'אט עם מישהו החברים לעט?
גם אתם לפני שאתם מתחילים שיחה עם מישהו פה נכנסים לאודות לבדוק בת.בן כמה?
איך מתחילים שיחה עם מישהו שבחיים לא דיברנו?
אם אני מתחילה שיחה עם גבר בחברים לעט זה נחשב שאני מתחילה איתו?
איך אתם מתחילים שיחה פה עם מישהו באתר?
רק אותי מחרפן שכותבים לי אוקיי כשאני מתחילה שיחה עם מישהו?
איך אני מתחילה שיחה עם מישהו שעשה לי עוקב באינסטגרם??
אם אני לא מתחילה שיחה אנחנו לא נדבר וכשאני מתחילה הוא מראה עניין ורושם לי שכיף לו לדבר איתי אז מה הבעיה שלו להתחיל שיחה?
אם אני היחידה שמתחילה שיחות בווצאפ עם מישהו/מישהי