11 תשובות
כן מותר
כן (?)
להוסיף מה
כן ברור
כן?אני חושבת
הם אוסרים עליך להביע רגשות
כן. אך אתה לא יכול לכתוב את זה בתשובה/שאלה מבלי להוסיף משהו. כי אחרת זה נוגד לחוקי האתר. (אין קשר בין התשובה לשאלה ועצם זה שזה לא מענה). תוכל להוסיף את זה יחד עם ההקלדה לא בנפרד. :)
באותו הנושא: