3 תשובות
את יכולה להיות פקידה עם כל הנתונים, לא רק נמוכים...
ואם יהיו לך נתונים נמוכים אז תקבלי: פקידות, דפס, עובדת רסר, שלישות, מערך טכני חיל אוויר, מערך הלוגיסטיקה במודיעין וכ'ו.
לא שאני חס וחלילה מזלזלת באחד התפקידים שרשמתי.
ואם יהיו לך נתונים נמוכים אז תקבלי: פקידות, דפס, עובדת רסר, שלישות, מערך טכני חיל אוויר, מערך הלוגיסטיקה במודיעין וכ'ו.
לא שאני חס וחלילה מזלזלת באחד התפקידים שרשמתי.
אם תקבלי נתונים מאוד נמוכים ותעשי בעיות יהיה יותר קל להציע לך תפקידים פשוטים, לא שאני ממליץ
אפשר להיות בסגלים מיוחדים של משרד הבטחון, תבדקי אותי אם אני לא טועה אבל נדמה לי שהקבא והדפר לשם לא גבוהים
באותו הנושא: