7 תשובות
אמאלה תפרדי ממנו
לדעתי הוא פשוט מתקשה להבין אותך. את מתנהגת באופן מסוים מסיבות שהוא לא מצליח
להבין אז הוא קורה לזה ילדותיות והתנשאות.
זה שיש לך עקיצות זה לא שאת ילדותי זה האופי שלך אם חבר שלך אמר לך שהוא מת להפריד ממך אל צפרדי ממנו תזרקי לפח אשפה שהוא שיך לו
הוא אומר שאת מייאש אותו ושהוא מת להפרד ממך רק בגלל שאת מתנהגת בטבעיות כמו עצמך את לא מריכה לשנות עצמך בשביל אף אחד
תקשיבי פשוט תגידי לו" אני פשוט מתנהגת בטבעיות לידך זות האישיות ואם אתה לא רוצה שאני אתנהג לידך בטבעיות ו אתה לא אוהב את האישיות שלי למה אתה רוצה להיות חבר שלי?"
שואל השאלה:
הוא בטוח שאני לא מתנהגת בטבעיות כשאני מדברת בשפה גבוהה
אנונימית
^^^טיפ מחוץ לקופסא אתה צודק תפרדי ממנו אם הוא לא את האישיות שלך איך הוא יכול לאהוב אותך?