26 תשובות
תורידי אפליקציה שמסירה וירוסים אני לא זןכרת איך קוראים לה
לשלוח אותו למעבדה
שואל השאלה:
הורדתי avg אבל אני לא בטוח
בבקשה עזרהה
הורדתי avg אבל אני לא בטוח
בבקשה עזרהה
תיסגר/י את זה. בדרכ זה בא מאתרים לא חוקיים ואז אומר שמיד צריך להתקין את תוכנה x כדי לתקן את הבעיה, וזה מה שבאמת יוריד את הוירוסים לטלפון...
אז, למחוק את הכרטיסייה ולא לחזור לאתר
אז, למחוק את הכרטיסייה ולא לחזור לאתר
אם סתם קפצה לך מודעה כזאת אתה יכול להתעלם (נראה לי, אם אתה לוחץ על המודעה זה מוריד לך וירוס)
אם את רואה שהוירוס באמת משתלט לך. על הטלפון, לכי לחנות טלפונים, שיבדוק
שואל השאלה:
זה לא מה שזה אמר לי
זה לא מה שזה אמר לי
שואל השאלה:
זה אמר שיש לי המוןן וירוסים וזה הולך ליפגוע לי בתמונות,באנשי קשר ועוד
זה אמר שיש לי המוןן וירוסים וזה הולך ליפגוע לי בתמונות,באנשי קשר ועוד
שואל השאלה:
ואני מפחד רצח בגלל זה
ואני מפחד רצח בגלל זה
שואל השאלה:
אם זה אמיתי ובאמת יש לי וירוס אז הטלפון שלי יכול להישרף?
אם זה אמיתי ובאמת יש לי וירוס אז הטלפון שלי יכול להישרף?
שמע תוריד malwarebyte נראה לי ככה קוראים לזה תעשה סריקה ואז תוכל למחוק אם יש וירוסין
זו פרסומת לאנטי וירוס תתעלמי
שואל השאלה:
אבל זה לא אמר לי שום דבר על אנטי וירוס
אבל זה לא אמר לי שום דבר על אנטי וירוס
תלחצי על ההודעה והוא יוביל אותך להורדה של אנטי וירוס...
לא ניתן לאבחן וירוסים דרך חלון קופץ בגוגל
לא ניתן לאבחן וירוסים דרך חלון קופץ בגוגל
שואל השאלה:
הורדתי malwarebyte
הורדתי malwarebyte
סבבה הוא טוב
שואל השאלה:
אני כבר ב10 דקות סריקה וזה אפילו לא עשירית מהסריקה השלמה
אני כבר ב10 דקות סריקה וזה אפילו לא עשירית מהסריקה השלמה
שואל השאלה:
זה אמור ליהיות ככה
זה אמור ליהיות ככה
כן אבל יש סריקה מהירה
תקחי אותו למעבדת טלפונים
שואל השאלה:
עשיתי את הסריקה של malwarebyte וזה אמר שהטלפון שלי בטוח
זה אומר שאין לי וירוסים?
עשיתי את הסריקה של malwarebyte וזה אמר שהטלפון שלי בטוח
זה אומר שאין לי וירוסים?
אין וזה מודעת סקאם מה שכתבו לך
קודם כל תעבירי את כל התמונות שלך וזה לדיסקטנקי
אחר כך תהייתי ממליץ לך לנקות את הטלפון שלך בעזרת המערכת אבטחה של הטלפון ושל עוד תוכנות בגוגל סטור, ואז תעשי טיפוס למכשיר
ובכללי, תיזכרי שזאת רק מודעה בגוגל, לפעמים יש חברות שעושות את זה סתם כדי שיורידו את התוכנה שלהן ואין מה להילחץ כל כך
אחר כך תהייתי ממליץ לך לנקות את הטלפון שלך בעזרת המערכת אבטחה של הטלפון ושל עוד תוכנות בגוגל סטור, ואז תעשי טיפוס למכשיר
ובכללי, תיזכרי שזאת רק מודעה בגוגל, לפעמים יש חברות שעושות את זה סתם כדי שיורידו את התוכנה שלהן ואין מה להילחץ כל כך
דיסקאונקי* איפוס* מה עובר עליי היום ואם כבר את ממש פוחדת קחי את הטלפון למעבדה אבל חבל על הכסף
האנטי וירוס הזה טוב את יכולה לסמוך עליו
שואל השאלה:
תודה לכל מי שעזר לי❤
אה ואני בן לא בת
תודה לכל מי שעזר לי❤
אה ואני בן לא בת