8 תשובות
תתמודד
שיוקירו לך תודה בדרך שהיא לא הפרחים
זה כל הקטע
הקיר זה מקום שאפשר לכתוב בו תודה על התשובה/ות של המשתמש, או סתם מסרים שכולם יכולים לראות, הרבה פעמים גם מנהלים של שיחות וזו גם דרך טובה להתכתב עם אנשים אם אין למשתמש 5 פרחים.
כן, הייתי מעדיפה שזה לא יתקיים מאותה סיבה
זה הרעיון של הקיר..
זה הקטע של הקיר..
אממ זה כל הקטע