7 תשובות
פיצוצים
אתה לבד , אין מי שישחק איתך, אין מי שיריב איתך, אתה פשוט לבד אלוהים

כיף ,
אין יתרונות באחים
שמחתי לעזור :)
שואל השאלה:
^חוץ מלהתנשא עליהם כמובן
אנונימית
^אנונימית
כן כמובן..
1. אתה מרגיש בודד, אין לך עם מי להיות
2. אתה לא מרגיש בודד, יש לך עם מי להיות
אנונימי
אני כבת יחידה-
משעמם נורא
אין עם מי לדבר/לשחק
אין עם מי לטייל
אתה לבד
ואין אקשן בחיים
);
אוף באלי אחים ));