7 תשובות
פיצוצים
אתה לבד , אין מי שישחק איתך, אין מי שיריב איתך, אתה פשוט לבד אלוהים
כיף ,
כיף ,
אין יתרונות באחים
שמחתי לעזור :)
שמחתי לעזור :)
שואל השאלה:
^חוץ מלהתנשא עליהם כמובן
^חוץ מלהתנשא עליהם כמובן
אנונימית
^אנונימית
כן כמובן..
כן כמובן..
1. אתה מרגיש בודד, אין לך עם מי להיות
2. אתה לא מרגיש בודד, יש לך עם מי להיות
2. אתה לא מרגיש בודד, יש לך עם מי להיות
אנונימי
אני כבת יחידה-
משעמם נורא
אין עם מי לדבר/לשחק
אין עם מי לטייל
אתה לבד
ואין אקשן בחיים
);
אוף באלי אחים ));
משעמם נורא
אין עם מי לדבר/לשחק
אין עם מי לטייל
אתה לבד
ואין אקשן בחיים
);
אוף באלי אחים ));
באותו הנושא: