11 תשובות
אין, זה אתר
יש רק באנדרואיד ובאייפון אין
יש רק באנדרואיד
יש רק באנדרואיד לא באייפון
יש רק באנדרואיד...
באייפון זה רק אתר
באייפון זה רק אתר
יש רק באנדרואיד
מה כל החיים שלי חשבתי שזה רק מהטלפון ושכולם עושים מהטלפון יש חי אנדרואיד
^ לא חחח פעם לא היה אפליקציה הוא פתח את האפליקציה לא מזמן לפני כמה שנים הייתי נכנסת לפה עם המשתמש שלי דרך המחשב..
על מה המינוס??
על מה המינוס??
יש לי אייפון ואיכשהו הורדתי אני לא זוכרת איך......
כן אפשר לשים שיהיה במסך הבית
פשוט תלחצי על ה3 נקודות ואז על הוספה לדף הבית
באותו הנושא: