5 תשובות
כל דבר ניתן לשינוי, אם השינוי לרעה במראה החיצוני מפריע לך- תתאמני. תעשי דברים שיגרמו לך להרגיש טוב עם עצמך ועם חבר שלך.
מקבלים אותם אבל לא נותנים להם להישאר יותר מידי.
להבין שאנחנו בני אדם וזה בסדר גם לעבור תקופה קשה ולהוריד הילוך
אנחנו לא מושלמים ולא הגענו לעולם כדי לדגמן
כשאת לא במצב רוח טוב ועוברת תקופה קשה את תרגישי מכוערת ושהכל מגעיל גם אם זה לא נכון זה רק ההרגשה
ברגע שזה יעבור את תראי שאת תתחילי להרגיש יותר טוב גם מבחינה חיצונית
S.c
אןכל וטיקטוק
חושבים על חצי הכוס המלאה על המשפחה וכל מה שגורם לך להיות מאושרת ובאיזה שהוא שלב הכל יסתדר,תמיד צריך להיות אופטימים