19 תשובות
תודה :)
זה ממש נחמד מצידך, באמת עודדת אותי עכשיו
שואל השאלה:
בסדר רגיל כזה חחח
בסדר רגיל כזה חחח
שואל השאלה:
אני פה אם אתם רוצים לפרוק אוהבים :)
אני פה אם אתם רוצים לפרוק אוהבים :)
משעמם
עבר לי סבבה לא היה משהו חדש ותודה :)
עוד 10 חודשים יש לי יום ראשון בחטיבת ביניים
אבל הזמן עובר מהר אז הכל טוב
אבל עכשיו משעמם
שואל השאלה:
וואו בהצלחה בטוחה שיהיה לך מעולה
וואו בהצלחה בטוחה שיהיה לך מעולה
תודה
היום עבר מצוין היו 2 ארוחות עם המשפחה.
וסבא וסבתא שלי מיותר רחוק יצאו מבידוד אז הם הגיעו לארוחה אחרי מלא זמן
וסבא וסבתא שלי מיותר רחוק יצאו מבידוד אז הם הגיעו לארוחה אחרי מלא זמן
שואל השאלה:
שמחה לשמוע :)
שמחה לשמוע :)
יום מקסים תודה על השאלה הזאת
כמו כל יום-רע כזה
פגשתי את דודה שלי אחרי שנה שלא התראינו
ותודה
ותודה
שואל השאלה:
אוי למה רע?
שמחה בשבילך nix_ :)
אוי למה רע?
שמחה בשבילך nix_ :)
כבר אין ימים טובים
מתמודדים איכשהו
מתמודדים איכשהו
:)
באותו הנושא: