3 תשובות
אולי הקשר איתם כבר לא מתאים לך יותר?
וואי גם אני בחצי מצב כזה יכול להיות שאת פשוט לא מרגישה איתם בנוח כרגע בגלל המצב או משהו
אל תזייפי את עצמך. אם את ככה, אל תתאמצי לא להיות ככה. לא חושבת שזה בהכרח דבר רע. אנשים משתנים בהתנהגות, גם אני יותר אדישה ממה שהייתי פעם
באותו הנושא: