6 תשובות
נראה לי סרי לנקה
יש לו אחלה עיצוב וזה אבל פחות מתאים להיות דגל
יש לו אחלה עיצוב וזה אבל פחות מתאים להיות דגל
של לוב או נפאל
של לוב זה פשוט דגל ירוק (קצת יצירתיות בישס) ונפאל זה דגל בצורה מוזרה מאוד את מוזמנת לחפש
של לוב זה פשוט דגל ירוק (קצת יצירתיות בישס) ונפאל זה דגל בצורה מוזרה מאוד את מוזמנת לחפש
סומליה לדעתי
אנונימי
בורונדי
^ הדגל של לוב כבר לא רק ירוק, החליפו אותו לפני כמה שנים לדגל אחר והוא יפה דווקא לדעתי
אנונימי
אה וואללה ראיתי חח
במפה שלי בחדר הוא עדיין ירוק :/
במפה שלי בחדר הוא עדיין ירוק :/
באותו הנושא: