10 תשובות
כן זה אחלה
תתחילי. אבל רק העונות הראשונות טובות בעיניי..
זה דיי משעמם
כן זה ממש טוב
כן נכון עונה חמש גרועה
האמת שזה ממש משעמם עד עונה 3
עונה 5 חרטא מלאה בהומואים
אנונימי
כן
אחלה סדרה ויש מצב שתאהבי את כל העונות ויש מצב שלא אבל תראי לדעתי
אני אישית לא אוהבת ריברדייל אז
כן