4 תשובות
לא חושב
אני חושבת שזה כסף של המסעדה
הכסף שהולך רק לשליח הוא הטיפ
שואל השאלה:
אז למי הדמי משלוח הולכים? למסעדה? אבל זה דמי משלוח
אנונימית
ממש תלוי בבעלים של המסעדה אבל לרוב לצערי לא...