7 תשובות
יאפ
כן
ביסלי זה טעים
כן
אין סיבה שזה לא יהיה הגיוני
בטח..
למה לאאאאא?
שואל השאלה:
אימאלה
אנונימית
חחhhh מה לא הבנתי מה הבעיה